Najčastejšie otázky

Môžem užívať modrý ADI-PEX aj keď som žena? Obsahuje totiž tribulus terrestris (kotvičník zemný).

Áno, ADI-PEX Magic Blue môžu užívať aj ženy. Tribulus terrestris priaznivo podporuje hormonálnu rovnováhu u žien, lepšiu sústredenosť, motiváciu a regeneráciu svalov po tréningu.

Beriem lieky (napr. na srdce), môžem užívať ADI-PEX?

Produkty ADI-PEX obsahujú kofeín, preto sa pred užívaním poraď so svojím lekárom a ukáž mu zloženie. Užívanie liekov na srdce a ADI-PEXU môže mať negatívny vplyv na zdravie.

Môžem kombinovať modrý a ružový ADI-PEX?

Áno môžeš, avšak odporúčame si vybrať len jeden produkt na dlhšie užívanie. Vyskúšaj najprv „slabší“ ružový ADI-PEX Soft Pink a ak bude účinok nedostatočný, prejdi na užívanie modrého ADI-PEXU Magic Blue. Skúsení alebo dlhodobí užívatelia výživových doplnkov na podporu cvičenia a pod. môžu vyskúšať kombinovať ružový a modrý ADI-PEX aj počas dňa (napr. ráno na nabudenie ružový, poobede pred cvičením modrý).

Ako rýchlo mi bude doručený balík?

Balík expedujeme v deň objednania alebo v nasledujúci pracovný deň. Doba doručenia je cca 1-3 pracovné dni, podľa spôsobu dopravy.

Môžem zmeniť doručovaciu adresu po odoslaní objednávky?

Vo vybraných prípadoch áno. Pokiaľ objednávka ešte nebola expedovaná kuriérom alebo poštou, je to možné. V prípade iných prepravcov, napr. Packeta je po odoslaní objednávky možné zmeniť adresu doručenia alebo vyzdvihnutia zo strany zákazníka. Pred objednávaním tovaru doporučujeme dôkladne zvážiť výber miesta doručenia -predídeme tak neželaným komplikáciám.

Koľko zaplatím za doručenie?

Cena doručenia sa líši v závislosti od zvoleného spôsobu dopravy. Sadzby poštovného nájdeš tu.

Ako môžem za objednávku zaplatiť? Môžem platiť kartou?

Áno, môžeš platiť aj online kartou. Dostupné spôsoby platby nájdeš tu.

Môžem si objednať aj telefonicky?

Momentálne nie. Objednať si môžeš len cez e-shop.

Môžem upraviť alebo zrušiť objednávku?

Áno, bezodkladne po odoslaní objednávky nás kontaktuj na telefónnom čísle +421 911 700 163 alebo odpovedz na potvrdzujúci e-mail objednávky. Akonáhle objednávku expedujeme, zmena už nie je možná.

Môžem odmietnuť prebrať balík?

Áno, máš na to právo. Avšak vopred dôrazne prosíme o zváženie objednania tovaru. Expedovaním tovaru a neprebratím objednávky vznikajú zbytočné dodatočné náklady, ktorým sa dá predísť – objednaj si len vtedy ak balík preberieš. Ak si si objednávku rozmyslel a chceš ju zrušiť, bezodkladne nás o tom informuj na telefónnom čísle +421 911 700 163 alebo odpovedz na potvrdzujúci e-mail objednávky.

Kde si uplatním zľavový kód?

Ak máš platný zľavový kód, uplatniť si ho môžeš na stránke Košíka (pod zoznamom produktov v košíku alebo Pokladne).

Prečo mi zľavový kód nefunguje?

Dôvodov môže byť viacero:
1. zľavový kód je exspirovaný – skončila jeho platnosť,
2. zľavový kód je použitý pri už zľavnených produktoch,
3. zľavový kód bol použitý s inými kupónmi,
4. zľavový kód je nutné použiť pred odoslaním objednávky.

Máš viac otázok? Napíš nám.